Siuntimo Politika

Pristatymo teritorija: prekes pristatome tik Lietuvoje
Pristatymo Būdai:
Mes siūlome kelis pristatymo būdus, kad Jūsų apsipirkimas mūsų elektroninėje parduotuvėje būtų kuo patogesnis:
Kurjerių Pristatymas: Pristatymas tiesiai į Jūsų nurodytą adresą. Kurjeris susisieks su Jumis prieš atvykstant ir suderins patogiausią pristatymo laiką.
Siuntimas į Paštomatus: Galite pasirinkti artimiausią paštomatą savo mieste ir atsiimti prekes Jums patogiu metu. Paštomatai veikia 24/7, todėl prekes galėsite pasiimti bet kuriuo metu.
Pristatymo Laikas:
Standartinis Pristatymas: Prekės bus pristatytos per 3-7 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo dienos.
Didžiuosiuose miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir kt.) pristatymas paprastai užtrunka 2-4 darbo dienas.
Kituose Lietuvos regionuose pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Pristatymo Kainos:
Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir Jūsų užsakymo vertės:
Kurjerių Pristatymas: nuo 3,99 €
Paštomatų Pristatymas: nuo 2,49 €
Užsakymams, kurie viršyja 100 €, pristatymas – NEMOKAMAS.
Svarbi Informacija:
Pristatymo terminas gali kisti dėl nenumatytų aplinkybių, tokių kaip didelis užsakymų kiekis ar logistikos partnerių užimtumas. Mes dėsime visas pastangas, kad Jūsų užsakymas būtų pristatytas laiku.
Prieš patvirtinant užsakymą, įsitikinkite, kad Jūsų pristatymo adresas yra teisingas. Jei pastebėjote klaidą –  susisiekite su mumis kuo greičiau.
Pristatymo informacija: kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite tai patvirtinantį el. laišką. Dauguma atvejų prekės nėra siunčiamos iš Lietuvos sandėlio, todėl siuntimo laikas gali kisti dėl nenumatytų priežasčių. Atlikdami užsakymą patvirtinate jog neturėsite pretenzijų dėl pristatymo laiko.
Kilus klausimams, visada galite kreiptis elektroniniu paštu – info@dkhouse.lt
Prekių pristatymas: Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

.